Škoda Yeti v Top Gearu: Reklama k nezaplacení

21. února, 2011          Aktuality / Marketing / Virál / TV    
1,141x
  • Nahoru



Škoda Yeti v Top Gearu: Reklama k nezaplacení

23. Ledna 2011 v první epizodě 16. série Jeremy Clarkson toto malé SUV důkladně otestoval a prohlásil, že je to nejlepší auto na světě. Je praktičtější než luxusní Maybach a rychlejší než Ferrari 308 GTS. Samozřejmě, že Clarkson si na škodovku nepřipravil žádné obyčejné testy, ale pěkně šílené, ostatně jak je tomu v Top Gearu zvykem.

Výsledky testů samozřejmě nemají velkou vypovídající hodnotu, ale marketingové oddělění Škodovky si může mnout ruce. Takovou reklamu by nikdy nezaplatilo. Top Gear je v motoristickém světě pojmem. Má obrovskou sledovanost a Jeremy Clarkson je velmi silným opinion leaderem. Když tedy řekne, že Yeti je skvělé auto, můžete se vsadit, že jen díky tomu si jej mnoho lidí koupí. Zvláště pak v Británii, kde je Škoda sama o sobě dost populární.

Moderátor si na české auto připravil řadu neobvyklých disciplín. Kromě zmiňovaného závodu s Ferrari a srovnání s Maybachem také nechal Yetim proběhnout zásahovou jednotku hasičů, při testu klimatizace projel hořícím domem s kopečkem zmrzliny v ruce a nechal tatéra aby za jízdy na zadním sedadle vytvořil reálné tetování. Aby toho nebylo málo, nakonec ještě na střeše automobilu nechal přistát helikoptéru.

Ve videu se můžete podívat na průběh všech testů, dokonce s českými titulky. Doufejme, že na Streamu vydrží déle, než na YouTube, odkud bylo staženo na popud BBC.


    Sdílet

Autor

Freelance markeťák, kreativec, webdesignér. Student marketingových komunikací na ÚMK UTB. Více na www.janherman.com.




Podobné příspěvky



Komentáře

You must be logged in to post a comment.